fredag 27 mars 2009

HOME SWEET HOME









































































































































































































Hallå, nu är jag hemma! Förutom att jag har varit sjuk hela resan, och de regnade i hawaii typ varenda dag,så va de en riktigt kul resa! (: Så skönt att vara i värme! Men skönt att komma hem också. 10 mars åkte vi från arlanda till chikago, stannade på hotell i chikago en natt. sen åkte vi från chikago till hawaii. Stannade i honululu i två nätter och båda dygnerna låg jag på hotell rummet och va sjuk. Plus att vårat baggage va helt borta så vi fick gå i dom kläderna vi hade på oss när vi kom. I typ +30 graders värme. Långbyxor och t-shirt x'D Fick gå ner på stan direkt och köpa kläder att ha på mig. Sen efter de vart jag sjuk. Sen efter honululu åkte vi till maui. va där i fyra dagar, slappade mest, och jag va fortfarande sjuk. Sen åkte vi till Usa. Till L.A först, (los angeles) va där i två dagar. Åkte till typ nå stjärnor som de va en massa kändisnamn på kom inte ihåg va gatan hette ^^ Sen åkte vi ner till stan och shoppade lite, åkte till beverly hills och kikade, och hollywood (: Sen efter L.A åkte vi till sacramento till ett par vi känner som bor där. Va där i tre dagar. En dag åkte vi upp till bergen typ, där de va snö! :o Vem fan vill se snö när man har de hemma! Och satt i en bil i 8 timmar bara för att gubben vela visa -.- AJA,sen åkte vi ner till ett shopping plaza och köpte lite mer (: Sen åkte vi till San fransisco. Där åkte vi runt och kollade lite. Sen en dag åkte vi ner på stan, skitfint! Och köpte lite kläder :D Sen åkte vi hem till sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar