fredag 6 mars 2009

3 dagar kvar till Hawaii och Usa! <3


hej! Har inte skrivit i bloggen på jätte länge! Men nu ska de bli ändring! I torsdags va jag med Frida, vi käkade as god pizza hemma hos mig (: Så badade jag Wilma och så. För mamma o pappa va på anna ternheim, dom kom hem typ vid 11, efter de gick jag o la mihg.

Fredag: Skola först, sen åkte jag hem. Och åt mellis. Sen cyklade jag till Frida och va med Jossan o Frida! Vi typ åt och inte gjorde så mkt. Sen åkte Jossan hem. Frida och jag dunkade musik i köket, och snackade lite (: Sen åkte jag hem.

Lördag: Jaa, idag är de lördag, och jag vaknade klockan 7? haha ^^ Så jag satt på tvn, och nu sitter jag här vid datorn och tittar på age of love..Nu ska jag börja packa för om 3 dagar åker jag till Hawaii och USA, snacka om att jag längtar! Sen ska jag nog va med Frida. Vi ska väll hitta på nånting. Nu ska jag hoppa in i duschen! Hejdå .<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar