söndag 8 februari 2009

I miss


me and my lovely friend frida :) Hallå! Jag har inte hunnit blogga nånting i helgen. menmen. På fredagen åkte fanny och jag till stan efter skolan. Kollade på balgrejjer och sånt. Hittade lite saker. Sen gick vi på i taket lyser stjärnorna och den va riktigt brá ska jag säga! Himmla sorglig va den också. Sen så sov fanny hos mig. Och på lördagen så åkte vi och kollade på hockeymatch. Sen släppte fannys mamma av oss i stan en gång till för vi skulle köpa de sissta till balen. Så jag köpte saker till håret. Sen idag då, är de söndag. Och jag sov hos fanny igår. Vi kikade på melodifestivalen och mös. Sen idag vaknade, kollade på tv, sen åt vi, sen åkte vi och åkte pullka :D Askul. Sen gick vi hem och åt saft och bulla :) gott. Sen åkte fanny hem vid 4. Har suttit här och kom nyss ut ifrån duschen. Och nu väntar jag på attt frida ska komma :) de va himmla längesen jag va med henne! aja, /M.L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar