måndag 23 februari 2009

Hot pink <3




hallå! Nu har jag varit till stan och köpt resväska och jag gillaren! :D Den är en sån på bilden fast den är den rosa på den andra bilden (: Nu ska jag bara åka in till stan nån gång i veckan eller så att köpa bikini underdel. Underdelen till den bruna bikin jag beställde från hm va ju hur stor dom helst! Typ strl 38/40 eller nånting fast de va en 34. De är sjukt konstigt när de är sån stor skillnad! :o menmen, så nu ska man leta efter en brun bikini underdel. Jag får hoppas jaag hittar nån! Nu har jag skrivit upp vad jag ska köpa i Usa och jag längtar så himmla mkt måset jag säga! De kommer bli så kul! ååh..Jag vill va där nu! :D Men jag får vänta 15 dagar till. Äsch de går snabbt! (: Nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag ta fram lite kläder och sånt och göra i ordning lite matsäck till imorn eftersom vi ska till hyttön...Usch va jobbigt. Jag hoppas de blir fint väder iaf. Så man inte slipper att sitta och frysa! Hejdå loveeers / M.L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar