onsdag 1 juli 2009

Min lilla wilma ♥


Hallå, nu ska jag göra mig klar för snart bör det av till stockholm! Ska gå på barkaby outlet (: Jag hoppas att jag hittar nånting. Wilma har inte mått så bra igår kväll och idag. Jätte konstig har hon varit. Igår så gnydde hon till när hon va på gräsmattan ute, de va då de började. Sen dess har hon flåsat hela tiden och hon går efter en hela hela tiden. Har inte sovit så mycket i natt eftersom wilma kom in springande i mitt rum och hoppade upp i min säng. Såå puttade jag ner henne vid fötterna. Men där vela hon inte vara, så hon gick upp där jag hade huvudet och la sig där..haha. Så satt jag mig upp, så ställde hon sig upp och la sig i mitt knä. Hon skulle va nära mig hela hela tiden. Men hennes mage lät och knorrade och höll på. Så vi tror att hon har ätit nånting, för när jag va ute så såg jag att hon åt nånting men jag såg inte vad. Så sprang jag dit och kollade men då svalde hon de. Så jag hann inte se vad det va. Hoppas hon blir bättre snart min lilla Wilma ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar