fredag 19 juni 2009

Ha en trevlig midsommar alla!




















De kommer lite bilder från när jag va med klassen i gårdskär, eftersom dom är lite somriga :D Hallå! Igår åkte jag in till mimmi en sväng, och vi gick på stan en stund :) Jag prövade den randiga klänningen från gina, den va inte alls fin i verkligheten tkr jag, den va lång och jätte sladdrigt tyg och ah. Så den va inge bra. Men sen prövade jag blusen den va jätte bra så den ska jag köpa i stockholm! Den ljusa skjortan med nitar på axklarna fanns inte. Så den får jag kolla på i stockholm också. Men jag prövade den lite mörkblåare skjortan, den va bra :) Men vi får se. Jag åker ju till stockholm där finns de ju mer affärer. Menmen. Idag är det midsommar! Hoppas alla har en trevlig midsommar idag. För de ska jag! :D Pusshej! /M.L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar