onsdag 22 april 2009

I want summer





bild: tagna av mig. förra veckan (: Hallå! Måste bara säga att de här är mitt 100:onde inlägg på den här bloggen! :D Aja, idag vare skola först, ganska segt faktiskt. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem. Och käkade. Sen satt jag mig vid datorn en stund och sen pluggade jag. Åt nyss, satt mig här, ska börja plugga igen snart. Imorn blir de frida och sen fotbollsträning sen ska frida sova hos mig från torsdag till söndag! :) Ska bli värsta kuul! På fredag ska vi nog åka in till stan. Jag behöver åka in en sväng iaf (: Så vi får se. Menmen. Imorn ska vi visikera (skära) i grishjärtan! Och jag längtar inte säger jag bara. Tänker skolka! ;o Äsch, vi får se om jag spyr. Aja, harebra, /M.L PlUSS ATT DE SKA BLI VARMASTE HELGEN PÅ ÅRET I HELGEN ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar