lördag 17 januari 2009

Strawberry feeling forever


Ge mig sommar och jordgubbar nu på en gång!Halloj. Idag har jag först varit på stan med mamma och pappa! Har köpt tyg till balklänningen. Så hittade jag ett par skor också. Riktigt nöjd faktiskt. Dom va bruna, fodrade ínuti. Supersköna! Sen åt vi och fikade. Sen åkte vi till mormor och morfar och va där. Fick några gammla väskor av mormor! :) En Louis vitton, en Dior, en liten mullberry och sen en lack väska i svart, som jag ska ha på balen troligen. Sen stannade vi och köpte godis. Så ikväll ska jag kolla på stjärnona på slottet och ha mys. Har kännt mig skit trött och seg idag. Höll på att somna tills jag hittade på väskorna, då vart man pigg :D Men sen vart man trött igen..Och nu håller jag på att somna. Så jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag./M.L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar